Job 30 van 63


Report this listing

Solliciteren



Payroll Assistant


Functie

Je komt terecht in een groeiend bedrijf waar je veel kansen krijgt om zelf ook te groeien! Daarnaast ontvang je hier een mooi salarispakket met tal van voordelen, alsook Home Office mogelijkheden.


Jobomschrijving

In deze job als Payroll Assistant werk je dagelijks samen met je team aan verschillende HR vraagstukken. Elke dag is anders, je begint met de basis en kan uitgroeien tot een echte specialist. Benieuwd naar meer? Hierbij een greep uit jouw gevarieerd takenpakket:

  • Je draagt mee de verantwoordelijkheid over de maandelijkse payroll.
  • Je zorgt voor de uitbetaling van voorschotten en lonen.
  • Je zorgt voor de administratieve opvolging van personeelsdossiers, onder andere: sociale documenten, thematische verloven, bedrijfswagens, aansluiten verzekeringen.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers en probeert hen zo goed mogelijk wegwijs te maken en te helpen.
  • Je staat in voor de opmaak van contracten en je brengt administratief het nodige in orde voor de opstart van een nieuwe collega.
  • Ook breng je het nodige in orde bij een uitdiensttreding.
  • Je ondersteunt administratief waar nodig.
Kortom, het is een job waarbij je steeds nauwkeurig te werk gaat en ook heel nauw samenwerkt met je collega's.

Jouw profiel

.

Aanbod

  • Je werkt samen met gepassioneerde collega's die jou met plezier de kneepjes van het vak leren.
  • Het gaat om een vaste job als Payroll Assistant.
  • Je werkt fulltime 38u/week: je start tussen 8u15u en 8.45u en je hebt een halfuur lunchpauze.
  • Je hebt recht op een mooi pakket extra legale voordelen, namelijk: maaltijdcheques van €8, een hospitalisatie- en groepsverzekering, een jaarlijkse bonus, budget voor een gsm + een abonnement, een laptop en een netto onkostenvergoeding!
  • Na de inwerkperiode is het mogelijk om twee dagen van thuis te werken.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht